20-01-2012

Tom Waits In A New Coat Of Paint

Jawel, ik ben zover...Mijn blog bestaat!

Online zijn op verschillende manieren is niet een natuurlijke zaak voor mij. Maar nu heb ik zoiets moois...dat kan ik de muziekliefhebbende mens niet onthouden.

Gisterenavond hebben Katja Maria en ik onze eerste try-out/open doorloop/gezellig concertje etc. opgevoerd. Ons programma Tom Waits In A New Coat Of Paint is een feit! Het afgelopen jaar zijn wij met volle passie in het repertoire van Tom Waits gedoken en zijn aan het arrangeren geslagen. Inmiddels hebben we een klein programma waar we mee kunnen optreden.

Het was een leuke avond in Blijdorp, Rotterdam. Iedereen is zeer gastvrij ontvangen in de huiskamer van Mathijs en Jaakkoo. Morgen treden wij vier keer op tijdens het festival Cult Royale in Schipluiden. Er zullen beeld- en geluidsopnamen gemaakt worden en hopelijk kan ik snel iets plaatsen.